Η μπαλάντα του αγνωστικιστή

by ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΟΣ

mpalanta

Δεν ξέρω αν έγραψα ποίημα ή πεζό
δεν ξέρω αν θα πάρω βραβείο αν θα
φάω μανιτάρια αν θα αυνανιστώ
δεν ξέρω αν ο γιατρός θα μου κόψει
τα χάπια αν θα με ευνουχίσει η κυρά
αν θα με φτύσουν οι φίλοι αν θα πάρω
λεφτά δεν ξέρω αν είμαι λογικός ή
παράλογος νέος ή γέρος δεν ξέρω αν
γράφω μελό αν έχω ανδρισμό αν χύνω
σωστά αν έχω ενδιαφέρον για τα κοινά
δεν ξέρω αν ονειρεύομαι ή αν ζω
αν πεθαίνω αν είμαι σε οργασμό
δεν ξέρω αν πιστεύω αν γαμώ αν έχω
ερωμένες δεν ξέρω αν έχω περιουσία
αν έχω νεύρα αν θα φάω τους
πλούσιους αν θα σώσω τους φτωχούς
αν θα γκαστρώσω μια μορφονιά αν
θα ονειρευτώ αν θα παγώσω απ’ το κρύο
αν θα κάψω την πόλη αν θα σπείρω
δόντια αν θα θερίσω θύελλες αν θα
καταλήξω τρελός αν θα λουστώ απόψε
δεν ξέρω ξένες γλώσσες δεν ξέρω
αν ξέρω πολλά ή λίγα αν είμαι όρχις
αν είμαι αυτάρκης αν είμαι άναρχος
δεν ξέρω τι θα μου ξημερώσει και τι
θα μου νυχτώσει δεν ξέρω τι ώρα
θα’ ναι στον επόμενο τόνο δεν ξέρω
αν με ξεγέννησε η μάνα μου μ’ έναν πόνο
ή αν θα με φυτέψουν γυμνό μεσ’ το χώμα.