Αντι-κριτική

by ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΟΣ

toporeye640

Μου οφείλεις μια εξήγηση, λέει
ο αναγνώστης-θεατής. Του λέω
πρέπει να σταθείς και να σκεφτείς
πόσο πολύ με πλήγωσες. Μου λέει,
νομίζεις πως μπορείς να πηγαίνεις
από δω κι από κει και να χρησιμο-
ποιείς τον κόσμο, γιατί στην πρα-
γματικότητα δεν πιστεύεις σε τίποτε
παρά μονάχα στον κυνισμό. Του
λέω πως, είμαι έτοιμος να σου δώσω
τα πάντα, αλλά εσύ με χρησιμοποιείς
για να γεμίσεις τον κενό χρόνο, να
υποκαταστήσεις το σεξ, την παρέα,
το περπάτημα δίπλα στη λίμνη και
πάνω στο βουνό, τις κακές σκέψεις
και τον δύσκολο εαυτό. Μου λέει,
δεν νομίζω ότι αγαπάς πραγματικά
κανέναν, ούτε τον ίδιο σου τον εαυτό
και μην ανησυχείς θα φροντίσω να
μάθει ο κόσμος τι κουμάσι είσαι. Του
λέω, έχω φροντίσει εγώ πριν από
σένα να μάθει ο κόσμος τι κουμάσι
είμαι και να μάθει πως αγάπη σημαίνει
να μην αγαπάς κανένα ούτε τον ίδιο σου τον εαυτό.