Εγκώμιο τού Κώλου

by ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΟΣ

luis-ricardo-falero-reclining-nude

Πιστεύουμε στο θεό σημαίνει λατρεύουμε τον κώλο.
Το υπέρμαχο όλον.
Έδρα της ανθρωπότητας με νίκησες.
Δεν αγαπώ πλέον παρά μονάχα τον κώλο σου.
Οι ποιητικές μου υπερβολές με κρατούν ζωντανό.
Το λουλουδάκι που απόθεσα πάνω σου είμαι.
Οι φίλοι είναι οι πιο ρομαντικοί λογοκριτές.
Ξέρουν οι επίτροποι τι εστί κώλος.
Ο κώλος μάς κυβερνά.
Αχ! κοπέλες με τα χίλια αρώματα
και τους χίλιους ωραίους κώλους.
Το ακαδημαϊκό πνεύμα
δεν μπορεί να τρυπώσει στον κώλο.
Σηκώνοντας μόνο τα μάτια, διακριτικά αγαπούμε.
Μιασμένα έγκατα επωάζουν τους μελλοντικούς εραστές.
Κράτησα τον κώλο σου στην καρδιά μου, σαν σκύλος.
Και σήμερα μια κοπέλα με περπάτησε.
Γυμνή όπως της αξίζει.
Και γυμνός όπως ήμουν από πάντα.
Άφησε τη γη υγρή πάνω μου.
Αφουγκράσου τους απαρηγόρητους θορύβους της ηδονής.
Οι βιαστές ξεκωλιάζουν.
Οι εραστές ξενυχτούν.
Ο λαός σκέφτεται το χρήμα και μιλάει για τον καιρό.
Μα το μυαλό του είναι στη θεομάτα ερωτόστομη τρύπα.
Σηκώνω μόνο τα μάτια για να σε δω στο βροχερό σκοτάδι.
Ακούω να γουργουρίζεις.
Βαστώ την ανάσα μου και τρέμω.
Ρώταμε πάλι απ’ τον αφαλό σου πως τραβιέμαι.
Σε γεύτηκα ως την αυγή.
Ως που να χτυπήσει
η πιο απροσδόκητη καμπάνα απ’ τα έγκατα της γης.
Με τους μαστούς λόφους στολισμένους.
Λάφυρα για το μέλλον της λυρικής ποίησης.
Σου άφησα το τελευταίο φως.
Στο γυρισμένο σου κώλο τίποτε δεν ξεφεύγει.
Οι τόποι της ντροπής δεν είν’ δικοί μας.
Διατρέχω με τα δάχτυλα την άγρια φύση σου.
Διανοητικά αγνός είμαι.
Η λαχτάρα μου κατά της παγωμένης ωμής σιωπής.
Χώνω τη μουσούδα μου στους μηρούς σου.
Η ποίηση του καιρού μας δεν ανοίγει ρουθούνι.
Μα ο κώλος είναι λογοτεχνικό έδεσμα.
Λιμασμένοι άντρες είμαστε για στοργή.
Σκαλίζω βαθιά την ατέλειωτη λεηλασία σου.
Οι μικροαστοί δεν αγαπούν και δε συναισθάνονται.
Υπνοβατώ μέχρι το κουζινάκι.
Στο βασίλειο εκείνο της δόξας
που θα αντικρίσω τον κώλο σου.
Κάτω απ’ την οικεία σκέπη σου
μυρίζω τους οργασμούς που κουρδίζει η καρδιά.
Μυρίζω.
Αγριοκερασιές και ροδοδάφνες.
Στις ρηχές γαβάθες της ωμοπλάτης γλιστρώ.
Κοιμάσαι τώρα και σε λικνίζει το μυστικό τού αντρός.
Θαρρώ πως όλα είναι κώλος.
Ο θεός είναι κώλος.
Δωσ’ μου φώτιση θε μου να σε λατρεύω.