Η υγιεινή δεν είναι ντροπή

Αποτέλεσμα εικόνας για μακροζαχοπουλος σκιτσογραφοσ

σκίτσο του Χρήστου Μακροζαχόπουλου 

 

Κάθε εορταστικό ξεφάντωμα είναι εν δυνάμει όργιο.

Εκδιωγμένοι από τις πολιτιστικές πρακτικές, οι σάτυροι, οι Βάκχες και άλλα αφροδισιακά πλάσματα της ειδωλολατρικής αρχαιότητας δεν σταμάτησαν ποτέ να επισκέπτονται τη φαντασία της χριστιανικής Δύσης.

Εορταστικές εκρήξεις αναστάτωναν τις εκκλησίες του μεσαίωνα. Οι γιορτές του γαιδάρου και οι γιορτές των τρελών.

Ο λαός που έβγαζε μέσα απ’ το καπέλο της καταπίεσης την ερωτική τρέλα ως λαγό μπροστά στα μάτια της εξουσίας.

Κηρύσσοντας μιαν αντίληψη περί πνευματικότητας θεμελιωμένη στην καταστολή κάθε φιληδονίας και στην ενοχοποίηση της σάρκας-πρώτης ύλης του προπατορικού αμαρτήματος-η εκκλησία πολέμησε με σφοδρότητα την πρακτική των ειδωλολατριών οργίων, όπως είχαν κάνει πριν απ’ αυτήν ο προφήτης Ηλίας και ο Μωυσής, σφάζοντας τους ιερείς του Βαάλ και εξοντώνοντας τους λάτρεις του χρυσού μόσχου.

Μα πάντα ο δολοπλόκος σατανάς, ανταγωνιστής του θεού και των υπαλλήλων του, τρύπωνε στα μυαλά των ανθρώπων.

Τα ζώα έτσι κι αλλιώς ήτο καταδικασμένα να γαμιούνται έως τύφλας, αφού η θεϊκή παρέμβαση στις υποθέσεις τους ήταν ασθενής και αμελητέα.

Η υπόθεση των ζώων ήταν για το θεό μια χαμένη υπόθεση. Ύπνος, φαί, γαμήσι. Τα ζώα, δυστυχώς, δεν έκαναν πολιτισμό.

Απ’ τους πιθήκους και τα βατράχια μέχρι τις λιμπελούλες και τα κολοβακτηρίδια ένα ακατάπαυστο όργιο αναπνέει δίπλα στις ανθρώπινες υποθέσεις.

Και τότε είναι που το αρσενικό και το θηλυκό ξαμολιούνται μέσα στο ερωτικό κενό διαγράφοντας ένα τεράστιο τόξο.

Την ώρα που η παναγία πλένει τα δόντια της και πλαγιάζει μέσα στην παρθενία και την αγαμία της Κοιμήσεώς της, κορμιά πετάγονται σαν φίδια κάτω απ’ το λήθαργο της μικροαστικής πλήξης.

Σ’ ένα δωμάτιο σ’ ένα καλύβι ή σε μια εξοχή ιδρύουν μια νέα θρησκεία που μόνο η φυσική φθορά δικαιούται να καταλύσει.

Ένα αγόρι κοιμάται κι ονειρεύεται. Εξακοντίζει τη ρεύση του στο βάθος χιλίων ροδαλών μουνιών και λείων σαν τα κοχύλια της θάλασσας, νιώθοντας το γδάρσιμο απ’ τις τρίχες στο καβλί του.

Ένα κορίτσι κοιμάται κι ονειρεύεται. Σαλτάρει με τα δάχτυλα ως τις μύχιες ρίζες, ακολουθώντας μονοπάτια του σύμπαντος που οδηγούν στη μήτρα.

Είναι η Μαρία που αγαπά το μουνί της. Είναι η Μαρία που έχει μουνί. Είναι το μουνί της που λάμπει όλο φρεσκάδα, γλυκό και ολόδροσο σαν ανοιξιάτικο χορτάρι.

Ο Ιωσήφ γλείφει το μουνί της Μαρίας, στην αρχή αργά, καθώς της ανοίγει διάπλατα τα χείλη η έξαψή του κορυφώνεται.

Χώνει τη γλώσσα του νιώθοντάς τη να φουσκώνει όπως τσιμπιέται απ’ τις τρίχες.

Η Μαρία μένει ασάλευτη. Ο Ιωσήφ ανηφορίζει στο κορμί της.

Η πούτσα του λαμπυρίζει στην κορφή της χαραμάδας και γλιστρά και χώνεται μες στο μουνί βαθιά μέχρι τη ρίζα, ρουφηγμένη απ’ τη δύναμη της πεινασμένης σάρκας.

Μουσκεμένες τρίχες πίσω απ’ τ’ αρχίδια του Ιωσήφ στεγνώνουν και γίνονται ξερό χορτάρι στο ζεστό ανοιξιάτικο αγέρι.

Ο πούτσος του Ιωσήφ πρήζεται, τεράστια μπουμπούκια ξεπετάγονται οργιαστικά. Μια μακριά κονδυλώδης ρίζα ξεπροβάλει απ’ το μουνί της Μαρίας, σαλεύει και ψάχνει να βρει χώμα να ριζώσει.

Τα κορμιά τους γίνονται κομμάτια μέσα σε χιλιάδες φωτεινές εκρήξεις.

Το δωμάτιο και το καλύβι τους γίνονται σωρός από γκρεμισμένες πέτρες.

Ο Ιωσήφ γίνεται άγαλμα από ασβεστόλιθο και η Μαρία πρασινάδα που φυτρώνει απ’ το καβλί του, σκαρφαλώνοντας ως το μάτι του παντοκράτορα, μέχρις εκείνο το μισοχαμόγελο του Πιστού-Πρεζάκια που έπεσε σε ντάγκλα.

Η παράσταση τελειώνει. Ο λυρισμός γίνεται χαρτονόμισμα. Θεούσες με χαλασμένα δόντια χαρίζουν τις τελευταίες ολόφρεσκες δαγκωματιές στο σώμα του Κυρίου.

Ο Ιωσήφ και η Μαρία υποκλίνονται με τις θηλιές γύρω απ’ το λαιμό τους. Δεν είναι τόσο νέοι όσο δείχνουν στις ερωτικές ταινίες. Φαίνονται κουρασμένοι κι όλο νεύρα.

Αποτέλεσμα εικόνας για διαφημιση για οδοντοκρεμα

2 σκέψεις σχετικά με το “Η υγιεινή δεν είναι ντροπή

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s