Black Dada Nihilismus

Σχετική εικόνα

Αντιστρέφω την σταδιακή κορύφωση των ενστίκτων απελευθερώνοντάς τα από λογικές δεσμεύσεις, κανόνες και αναχαιτίσεις.

Όπως η ζωή θα σβήσει μες στο θάνατο, κυλώντας σαν το ποτάμι με την αυθάδικη ροή του προς τη θάλασσα, έτσι και η σύγκορμη νεότητα θα πασαλείψει με τις εμμονές της κάθε υποτροπή του φαλλού και κάθε σχιζοπεπλούσα διαστολή του αιδοίου.

Μυρίζω αυτό το λουλούδι της Αφρικής.

Μυρίζω την Αφρική και τα κρυφά παραληρήματα κάτω απ’ τα μουστάκια των αφρικανών καλογέρων που η γύμνια τους είναι ένας μαγευτικός πλωτός φάρος.

Που η καλογεροσύνη τους είναι η καλά κρυμμένη χαρά στις τελετές γονιμότητας και στις ερωτικές προσευχές που βγάζουν τα φωνήεντα και τα λιοπύρια απ’ τις φυσικές διαβρώσεις που προκαλεί το μακελειό του πολιτισμού.

Η συνείδηση που πλάθεται και η κοιλιά που γουργουρίζει μπροστά στις κωμικές όψεις του κόσμου.

Όλος ο πάταγος των χειμάρρων που κατευθύνεται μέσα μας. Και πάντα η γλώσσα να βγάζει στο προσκήνιο κάθε νέο μέσο αγωνίας, κάθε υπεροπτική μέθη των παθών που υποστηρίζει η φυσική τάξη των πραγμάτων.

Ετούτες οι κωμικές όψεις των μαύρων ανθρώπων είναι η αναλλοίωτη ιερότητα της ανθρώπινης φυλής που δεν χρειάζεται τις φιλοδοξίες και τις ανόητες έγνοιες για να γελάσει με τον εαυτό της.

Που έχει την τύχη πάντα με το μέρος της κι αυτή την επώδυνη αίσθηση ιλίγγου που προκαλεί η περιστροφή της γης και οι σκοτεινές ζώνες του πλανερού βυθού των άστρων, που ξεγυμνώνονται για να σκορπιστούν με όλη τους την πανθεϊστική έκσταση.

Βαδίζω απτόητος προς τον ντετερμινισμό της μαύρης φυλής.

Της πιο ανώτερης αφετηρίας μέσα στην υπαρξιακή ασυναρτησία.

Της ματιάς που μπορεί να αναγνωρίσει το χρώμα της αγελάδας μέσα στη νύχτα. Τη λατρεία για τα ερωτικά όργανα και τους καρπούς που γιατρεύουν τις αρρώστιες.

Ελεύθερα όντα που δεν τα έσπειρε ένας ηλίθιος θεός μα τα ξεγέννησε με τις φοβερές λαβίδες ενός καταστασιακού αγνωστικισμού ο βασιλιάς ήλιος.

Αν μπορώ να σεβαστώ σήμερα κάτι στον ανάποδο κόσμο μας είναι οι μαύροι χαρούμενοι άνθρωποι που δεν αφήσαν την εμπειρία να γίνει έρμαιο της απελπισίας.

Που όλες τις ζαριές των μικρών θεών τους τις ρίχνουν μες στο γέλιο της δημιουργικής αστραπής, καθώς περνούν ηλεκτρισμένες απ’ τη θηλιά του μηδενός οι μακρόσυρτες βροντές της δράσης.

Η ηδονή και ο πόνος ως τρόπαια της ξοδεμένης ελευθερίας που βγάζει το ανθρώπινο ζουμί μπροστά στα λαμπρά αδιέξοδα του επέκεινα.

Μπροστά στην αδιακρισία του οργασμού που περνά πάνω από κάθε κορμί με τον ίδιο τρόπο, δίνοντας εκείνο το αγγελικό κουράγιο στους αιώνια θνητούς, για να ξεπεράσουν τους καταναγκασμούς των νευρώσεών και την ναρκομανία των παθών τους.

Σχετική εικόνα

3 σκέψεις σχετικά με το “Black Dada Nihilismus

  1. Γράφει ο συντάκτης της στήλης “Αλάθητο” στην ιστοσελίδα “Ρομφαία”:

    “Ποιος Μητροπολίτης το 2014 ζητούσε εμμέσως πλην σαφώς την καθαίρεση του Οικουμενικού Πατριάρχη: «Συμπροσευχή κληρικού με παπικούς επισύρει ποινή καθαιρέσεως» έλεγε χαρακτηριστικά από άμβωνος! Για να σας βοηθήσω πάντως, στο κομοδίνο του έχει μόνο την Παλαιά Διαθήκη!”

    Το λυντσάρισμα του παραδοσιακού Μητροπολίτη Γόρτυνος κ. Ιερεμία συνεχίζεται με αμείωτη ένταση.

    Τι θέλει να μας πει ο “Αλάθητος” (τρομάρα του!);
    Ότι ο Σεβ. Γόρτυνος Ιερεμίας είναι ασυνεπής, σήμερα, όταν υποστηρίζει την Αυτοκεφαλία της Ουκρανίας, επειδή στο παρελθόν ζητούσε την καθαίρεση του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου για τα οικουμενιστικά του έκτροπα.

    Όσα καταλάβει, τόσα λέγει κάποιος.

    Ο Σεβ. Γόρτυνος είναι ένας γνήσια αντιοικουμενιστής και γνήσια παραδοσιακός Ιεράρχης και είναι πολύ φυσικό να ζητά την καταδίκη του Οικουμενισμού και των παραβατών των Ιερών Κανόνων.
    Το ότι υποστηρίζει την Αυτοκεφαλία της Ουκρανίας, όμως, δεν έχει καμμιά σχέση με τον πόλεμο κατά του Οικουμενισμού.

    Ουκρανικό και Οικουμενισμός δεν σχετίζονται.

    Ορισμένοι που αποβλέπουν σε αλλότριους στόχους παρουσιάζουν το Ουκρανικό ως θέμα Οικουμενισμού.

    Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι λένε την αλήθεια.

    Ο Σεβ. Γόρτυνος συζήτησε το Ουκρανικό, όχι μόνον με τους πολέμιους της Ουκρανικής Αυτοκεφαλίας, αλλά και με τους υποστηρικτές της.

    Όπως μας πληροφορεί, εντρύφησε στις αναλύσεις του Σεβ. Ναυπάκτου -τον οποίο αείποτε χαρακτήριζε τον ισχυρό θεολογικό νου της Ιεραρχίας-, αλλά και συζήτησε το θέμα εν εκτάσει με τον Καθηγητή κ. Βλάσιο Φειδά, τον θεολογικό νου του Αυτοκεφάλου της Ουκρανίας.

    Κατόπιν πολύωρης και επίμονης συζήτησης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Αυτοκεφαλία της Ουκρανίας είναι έγκυρη και γι’ αυτό αποφάσισε να την υποστηρίξει.

    Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι ο Σεβασμιώτατος έπαυσε να είναι αντιοικουμενιστής και ότι εγκρίνει καθ’ οιονδήποτε τρόπο τα οικουμενιστικά έκτροπα, όπου αυτά συμβαίνουν, και ότι σταμάτησε να ζητά την καταδίκη των παρανομούντων Οικουμενιστών.

    Ας σταματήσει, επιτέλους, το λυντσάρισμα των παραδοσιακών Ιεραρχών και άλλων κληρικών.

    Πατήρ Ευπρέπιος

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε