Πεταλούδα στο στήθος

Butterfly Color Meanings and Symbolism

Έκανα τη σκέψη μου πεταλούδα
Για να φτάσει μέχρι το στήθος σου
Έγινα βάτραχος θρίαμβος τέρας
Η γη δεν είναι γη αλλά μια πέτρα
Κάθομαι πάνω της κι αγναντεύω τη νύχτα
Για να φέρω το τέρας στα μέτρα μου
Για να κερδίσω την τελευταία μου ήττα
Γράφοντας και ξεγράφοντας τη σκέψη
που έκανα πεταλούδα για να φτάσει
μέχρι το στήθος σου, γράφοντας και
ξεγράφοντας το ωραίο μου ποίημα
Αλλάζοντας κάθε τόσο στις λέξεις σειρά
Στήνοντας αυτή την χαλασμένη παγίδα
Στα βάθη της πεισματάρικης λάσπης

2 σκέψεις σχετικά με το “Πεταλούδα στο στήθος

  1. «Θα ανεβω και θα τραγουδησω,
    στο πιο ψηλοτερο βουνο, να ακουγεται,
    στην ερημια ,
    ο πονος μου με την πενιά…»

    Συντροφε,το αναγκαιο παντα βρισκει τροπο να ξεπερνα ακομα και τον καλυτερο ,τον πιο οργιωδη εαυτο μας…
    (Άρα)ο Μαρξ ηξερε τι ελεγε…

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε